2008. március 11., kedd

Konkrét kezelés sorozat

Hát az úgy kezdődött, hogy...

Nevezzük a hölgyet itt most Kedvesnek. A messze földön élő fia kért meg édesanyja kezelésére kérdezte, hogy elvállalom-e a kezelését. Látatlanba igent mondtam. Igaz azt se tudtam, hogy mi a baja de sok minden miatt bólintottam rá. Érdekes, hogy fia tizenhét évvel ezelőtt lett a kereszt fiam, de utána valahogy teljesen másfelé vitt az utam. Szóval, felkerestem Kedvest és egy kiadós beszélgetés alatt Reiki nagy kezelést adtam neki. Kiderültek a problémái: Erős csontritkulás, szív és vérnyomás probléma, mély vénás trombózis, emésztő rendszer üzemképtelen (ha nincsenek a gyógyszerek, akkor nincs emésztés sem), Egyik szemén zöld, a másikon szürke hályog. Az egyik fülére nagyon rosszul hall. Megemlíteném még azt az apróságot is, hogy a sok betegség miatt alvászavarral és enyhe depresszióval küszködik. 23 éve az orvosok csak egyre rosszabb diagnózist tudtak felállítani. Na innen indultunk. Leírni sem egyszerű, hát még kezelni. Gondoltam én, de a kezelés sorozata teljesen más eredményeket hozott. Az első Reiki nagy kezelés után mondtam neki, hogy most egy kiadós alvás fog következni. Ezen bátor kijelentésemen magában nagyon jót derült, amin másnap már nem. Ugyanis Kedves Este 9-kor beájult, majd reggel a fia órájára ébredt. Hozzáteszem azért azt is, hogy tizen x éve, valamikor este 11 és 12 között tudott elaludni, és negyed 5 körül már fent kukorékolt. Ezután ujjongva közölte, hogy be kell állítania az ébresztő órát, amit szíve szerint kivágna, mivel szívesen aludna. Rá két napra a depressziós rohamok a fiával szemben eltűntek. Azóta jó nagyokat alszik, és nyugodtan viseli a hétköznapokat. Kedves, nagyon temperamentumos hölgy, ezért a szeretet öleléseiből könnyen le tudtam mérni azt a változást amit előidéztem nála. Az első kezelés után már nem kuncogott, ha valamit mondtam. Megértem mivel csak negatív élmények érték. Aztán jött a többi kezelés. Aroló és Aktív szellemgyógyászat váltakozva a Reikivel. Előszőr a szívet kezdtem el kezelni. Első alkalom után tudott már a bal oldalára fordulni, a második után már azon az oldalon is aludt. Ez azért is nagy szó, mert közel tíz éve nem tudott így aludni. Képzeljetek el egy olyan hölgyet aki 23 éve nem kicsit beteg. Gyereket szült 17 évvel ezelőtt, rá 7 évre a párját vesztette el. Ez a hölgy a harmadik kezelés után kerek-perec kijelentette, márpedig ő meg akar gyógyulni! Tisztelem becsülöm Kedvest, mert ennyi tragédia sorozat után ő még rendbe akar jönni és nem adja fel a reményt. Engem ért az a megtiszteltetés, hogy ebben segíthetek. A Két szív kezelést követte három gyomor kezelés. Kíváncsi voltam, hogy milyen gyorsan reagál a kezeléseimre ugyanis gyomor tükrözésre ment. Három feszített kezelés a gyomorra. Első kezelés után sokkal jobban érezte magát, a második után megszűnt egy hosszan tartó fájdalom, majd a harmadik kezelés után visszatért az étvágya. Ezután jött a gyomor tükrözés. Igen feszülten vártam a hívását és Kedves nem hívott. Valamikor késő délután már én nem bírtam tovább és felhívtam.

Nincsenek megjegyzések: