2008. január 16., szerda

Meglepő fordulatok

Mint írtam jöttek a meglepik!
Edzések kihoztak belőlem ezen kívül még sok olyan dolgot amit fentről hozhattam magammal. Kiléptem a testemből és sikerült magam kívülről nézni, döntéseknél mint egy kívülálló néztem át újra a kérdést és hideg fejjel döntöttem. Persze tudom ezt sokan meg is csinálják, de akkor is amikor nekünk nem tűnik jónak a döntés? A válasz gondolom sokaknál így is igen, de nekem akkor is feltűnt és kezdtem keresni a miérteket. Ez az "ösztön" élet tartott fenn, hogy el ne süllyedjek még akkor se, amikor minden helyzetben kilátástalan volt a jövőm és segítséget nem kaphattam. Nagyon sok mindent megéltem, sok mindenen átmentem. Leegyszerűsítve meg tanultam élni. Érdekes megtapasztalásom volt egy barátnőm révén, aki akkor elvégezte az agykontroll tanfolyamot. Sokat mesélt róla és nekem 18 évesen tettszett. Mesélt a határok nélküli világról (megjegyezném, hogy ezt én hívom így) és mi az amit még adhat. Azóta sokan elvégezték az agykontroll tanfolyamot, de én valami miatt még nem jutottam el odáig. Visszatérve, elég sok mindent mesélt és tesztelt rajtam keresztül is. Az egyik ilyen teszt úgy zajlott, hogy vízbe szórt pirospaprikát, ennél ez volt a feladatom, hogy forgassam meg a vizet. Ezt sikerült megtennem oda-vissza, majd Lengyel pálcával bemérte az aurám. Ki próbáltam, hogy a méretét leviszem egy edzésen tanult légzés technika megfordításával, amit meglepve tapasztaltam, hogy sikerült. Itt azért hozzáteszem, hogy épeszű ember ne tegye meg, mert nekem is nehéz volt visszatornázni és közbe a fejfájástól, a rosszullétig minden megvolt. De végül sikerült visszanyerni az eredeti méretet, sőt még tovább is tudtam növelni. Ez utóbbit inkább ajánlom. Folytattuk tovább a "találd ki" játékkal. Ő gondolt egy számra és nekem ki kellett találni. 10-ből 9 az jó arány? Hát sikerült. Sokféle dolgot mutatott, de egyet ki is próbáltunk: Leutazott a Balcsira nyaralni és egy megbeszélt időbe az agyhullámok útján kerestük egymást. A kapcsolat létre jött és egy pár kérdés-felelet is lepergett. Miután visszajött röviden meg is beszéltük, majd rá nemsokára a barátságnak sajnos végeszakadt. Aztán munkába és az edzésekbe öltem minden időmet. Edzésen ismerkedtem meg az első szerelmemmel.
A folytatásban: szerelem, csalódás, suli és újra egy-két megtapasztalás

Nincsenek megjegyzések: